Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Rosi Roc - 8 oktober 2015 17:01

Hej alla där!

Nu känns det som att kylan har kommit på riktigt, den känns redan när man ska tidigt till jobbet på morgonen...

Gud! vad jag får ångest när jag tänker på vintern som närmar sig... jag ser den redan framför mig...

Glada ni som tycker att detta är en skön säsong.

Men jag som varken är född eller uppvuxen i Norden längtar verkligen till solen.

Jag kommer nämnligen från Barcelona och har bott här i Stockholm sedan nästan 20 år tillbaka....

Men ok, min berättelsen får jag ta i nästa inlägg, promise!

Nu tänkte jag bara berätta att jag var på en jätte trevlig höstmarkanad i Segeltorp i söndags.

Mycket fin trädgård där man kan köpa vackra växter och blommor och mycket annat fin hemgjord.

Oh! får inte glömma deras otroligt goda bullar och att fika där är bara ett måste!

 

Det är något fint med hösten ändå... eller hur?

Ses snart!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Här kommer jag att skriva lite om ....livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

THINK ABOUT IT


Ovido - Quiz & Flashcards